Portál

1. Jak lze získat přístup do Zákaznického portálu EPET?

Stačí zavolat na zákaznickou linku EPET 255 707 099 nebo odeslat e-mail na info@epet.cz. Do žádosti o zřízení přístupu uveďte prosím Vaše Zákaznické číslo.

Fakturace a upomínky

1. Jak často budu dostávat fakturu?

Faktury pro domácnosti a podnikatelský maloodběr jsou vystavovány zpravidla jednou za rok v závislosti na pravidelném odečtu provozovatele distribuční soustavy. U velkoodběrů je fakturace zpravidla měsíční.

2. Jak je vypočtena výše záloh?

Výše zálohy je stanovena na základě Vaší předpokládané platby na další období. Vycházíme z předpokládané roční spotřeby ve Vašem odběrném místě uvedené v informačním systému Operátora trhu a cen známých v době výpočtu záloh.

3. Jak mohu změnit výši/frekvenci platby záloh?

Výši nebo frekvenci záloh můžete změnit buď telefonicky na Zákaznické lince 255 707 099 (domácnosti), 255 707 098 (firmy) nebo e-mailem na adrese info@epet.cz.

4. Kdy odesíláte upomínku?

Orientační termíny zasílání upomínek jsou: 1. upomínka po 7 dnech, 2. upomínka po 17 dnech (nejdříve 10 dní od předchozí upomínky), třetí upomínka po 27 dnech (nejdříve 10 dní od předchozí upomínky), čtvrtá upomínka po 37 dnech (nejdříve 10 dní od předchozí upomínky).

5. Co mám dělat, pokud obdržím upomínku?

Prosím zkontrolujte, zda platba proběhla. Pokud ano, informujte nás prosím na naší zákaznické lince 255 707 099 pro domácnosti nebo 255 707 098 pro firmy případně e-mailem info@epet.cz a uveďte na jaký účet a pod jakým variabilním symbolem platba proběhla - je možné, že se platbu nepodařilo správně přiřadit.

Pokud platba neproběhla, proveďte prosím co nejdříve úhradu.